REKLAMACJE

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „ELEKTROVIP” Bartosz Matlakowski
Chodów, ul. Węgrowska 95
08-110 Siedlce
NIP: 821-242-07-45

 

1. Opis procedury reklamacji

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt.

Klient ma prawo po wcześniejszym uzyskaniu numeru RMA (wypełniając formularz RMA dostępny pod adresem internetowym: http://www.elektrovip.pl/rma-list.php (po zalogowaniu się lub rejestracji nowego konta)) , klient winien odesłać produkt na adres magazynu ELEKTROVIP bądź dostarczyć osobiście do Punktu Odbioru Osobistego mieszczącego się w Siedlcach.

Adres oraz wszystkie niezbędne informacje zostaną podane podczas nadawania numeru RMA.

Dzięki numerowi RMA rozpatrywanie zgłoszeń przez ELEKTROVIP odbędzie się sprawnie Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt ELEKTROVIP, lub na koszt Klienta jeśli zgłoszenie reklamacyjne okaże się bezzasadne.

Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu.

 

2. Prawo odstąpienia od umowy

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący ( konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro lub w sklepie internetowym, należy złożyć ELEKTROVIP stosowne oświadczenie woli, wypełniając formularz RMA dostępny pod adresem internetowym: http://www.elektrovip.pl/rma-list.php (po zalogowaniu się lub rejestracji nowego konta)

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

 

ELEKTROVIP NIE PRZYJMUJE NIEZAMÓWIONEJ KORESPONDENCJI I PACZEK.

PROSIMY O UMIESZCZENIE W WIDOCZNYM MIEJSCU NUMERU REKLAMACJI NA PRZESYŁANYCH DO NAS PACZKACH, JEST TO NIEZBĘDNE DO PRAWIDŁOWEGO ROZPATRZENIA REKLAMACJI I ZNACZNIE PRZYSPIESZA CAŁY PROCES.

pixel